۱۳۸۶ آذر ۶, سه‌شنبه

تست هوش

تست هوش

باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در 10 میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد.
1- بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟
2- اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟
3- من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟
4- عدد 30 را به نیم تقسیم کنید وعدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می آید؟
5- مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟
6- اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟
7- فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟
8- اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟
9- حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟
10- اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

ارزیابی تست براساس تعداد جوابهای نادرست سطح هوش
7تا و بیشتر دانش اموز دبستان
6 تا دانش اموز دبیرستان
5 تا دانشجو
2-3 استاد دانشگاه
1 مدیران ارشد

برای دیدن پاسخ تستها روی صفحه کلیک سمت راست (Right Click ) کنید و گزینه ((Select All)) رو انتخاب کنید.


پاسخ تست ها
1- تمام ماهها حداقل 29 روز را دارند!!!
2- یک ساعت (شما یک قرص را در ساعت 1 و دیگری را درساعت 1 و 30 و بعدی را در ساعت 2 می خورید) !
3- ساعت کوکی نمیتواند شب و روز را تشخیص دهد پس به اولین ساعت 9 که برسد زنگ میزند که ساعت 9 شب است!!!
4- حاصل 70 است ( تقسیم بر نیم معادل ضرب در 2 است)!
5- او 9 گوسفند خواهد داشت!
6- کبریت!!!
7- سفید چون خانه ای که هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره داشته باشد باید در نوک قطب شمال باشد !
8- همان2 سیب!
9- هیچ( حضرت نوح بود نه حضرت موسی)!!!
10- خوب خودتونید دیگه( نام خودتان)!

۶۷ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی توپ بود.کلی خندیدم.حالاخدایش آی کیوت چقدربود؟

ناشناس گفت...

چس مثقال بود

ناشناس گفت...

ایول خیلی باحال بود.ما رو باش فکر می کردیم مدرسه تیزهوشان درس می خونیم خیلی مخیم.

ناشناس گفت...

خیلی خیلی مسخره بود

ناشناس گفت...

خيلي خوب بود

ناشناس گفت...

البته تستش استاندارد نيست.اگه ميخواين تست هوش بدين اينجا برين:www.iqtest.dk
مال من شد 133

ناشناس گفت...

خیلی خوب بود.به خودم امیدوار شدم

ناشناس گفت...

جالب بود،ولي استاندارد نبود!!!الان ديگه همه ي ساعت ها am و pm دارن!با تشكر

ناشناس گفت...

خیلی..................بود

ناشناس گفت...

بابا!!!!!!!!!


تست هوش!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

ناراحت نشین ولی واقعا جزو استانداردهای جهانی نیست ولی جالبه

ناشناس گفت...

خیلی چرت بود

ناشناس گفت...

خوب بود

ناشناس گفت...

عالللللللللللللللللللللی

ناشناس گفت...

تو یه تست دیگه من نابغه بودم با این تست شما عقب مونده ذهنی!!!
ولی بانمک بود

ناشناس گفت...

مامانم همیشه فکر می کنه من خیلی خنگم ولی من همش دو تا غلط داشتم در 4min. حالا به نظر شما من خنگم؟

ناشناس گفت...

very good.

ناشناس گفت...

سوال ها بيشتر انحرافي بود من 11 شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

مسخره.....
یه ساعته مارو علاف کردی!

ناشناس گفت...

خیلی خیلی مسخره بود...

ناشناس گفت...

اولا خر خودت بودی
دوما باز هم خودتی
خداییش حال کردی

fatemeh گفت...

من تو تست IQنابغه بودم اینجا شدم سوپر کودن !!!!فقط دوتا سوالشو شو جواب دادم اونم چون قبلا شنیده بودم.. باحال بود خندیدم !!!
بازم از این سر کاری ها بذار....

ناشناس گفت...

افتضاح بود

ناشناس گفت...

آماربیکاریو کاهش دادید

ناشناس گفت...

ایول با هال بود.حداقل برای افزایش رویه خوب بود.

ناشناس گفت...

بابایه کم استانداردش کن

ناشناس گفت...

سلام خواستم بگم واقعا بیکاری انگار ای بابا این چی بود ولی به هر حال خسته نباشی دیگه بالاخره زحمت کشیدی

ناشناس گفت...

بروبابا مسخره....

ناشناس گفت...

5 کیلو و دو حبه حال کردم:d

خیلی عاااااااااالی بود


من با افتخار تونستم تقریبا به همه سوالا پاسخ غلط بدم!!

ناشناس گفت...

اي كيو مغزت را يه چيزي سر بگير با خوراك مغز مبادله كن

ناشناس گفت...

بابا من IQ 121 دارم ولی با این در اومد 50
استاندارد نیست

ناشناس گفت...

IQ صفر نداریم حالا من صفر شدم چیکار کنم ؟
ولی واقعاً خودت چندتا جواب درست دادی ؟
خوب بود

ناشناس گفت...

بابا یکم سخترش کن بلد نیستی من تست هوش طراحی کنم حالا فعلا این معما رو جواب بده اگه تونستی (تحش کرباس*سرش الماس*خدا نشناس) فکر نکنم مغزت جواب بده کوچولو

ناشناس گفت...

اگه 4 تا غلط داشته باشیم در وضعیتی هستیم

ناشناس گفت...

ضایع ترازاین دیگه پیدانمیشه

ناشناس گفت...

ریدم تو تست هوشت

این تست هوش عمت بود؟

ناشناس گفت...

واقعن مضخرف بود

ناشناس گفت...

افتضاح بود دیگه حرفی ندارم

ناشناس گفت...

افتضاح بود دیگه حرفی ندارم

ناشناس گفت...

افتضاح بود دیگه حرفی ندارم

maryam گفت...

سلام.
اول تشکر میکنم که زحمت کشیدید.چون خیلی جالب بود.
ولی خداییش فکر نمی کردم که اینقدر خنگ باشم!آخه یک جواب درست بیشتر نداشتم.همون رو هم نزدیک بود که اشتباه بنویسم.در هر صورت باز هم تشکر می کنم.ولی یکمی هم مسخره بود.

ناشناس گفت...

خيلي عالي بود شدم 70 گرچه توي بقيه تست هوشا كامل ميشدم

ناشناس گفت...

خيلي عالي بود شدم 70 گرچه توي بقيه تست هوشا كامل ميشدم. asma

ناشناس گفت...

خيلي حال كردم

ناشناس گفت...

براي من كه خييييييييييلي اسون بود به همه پز دادم كه چه قدر باهوشم

يك غريبهع گفت...

برو بابا بچه گير اوردي به اينم ميگن تست هوش

يك غريبهع گفت...

برو بابا بچه گير اوردي به اينم ميگن تست هوش

پسر بابام گفت...

بدك نبود

اخه به تو چه گفت...

برو خدا روزي ات را يك جاي ديگر حواله كنه جوجو

من نميدونم اگهنگم گفت...

افرين افرين تست هوش از اين چرت پرت تر نديده بوديم افرين

نمي گم مگه زوريه گفت...

به اينم ميگن تست هوش معلومه كه خودتم ضريب هوشيت پايينه ها شوخيكرديم به دل نگير گرفتي ام گرفتي به درك

ناشناس گفت...

بابا بي خيال اين هاكه تست هوش نيستند دركل سركار بوديم............

ناشناس گفت...

میگم یکمی زمان تست ها زیاد نبود؟

ناشناس گفت...

تستت به درد خودت ميخوره!

نازنين گفت...

!fantastic

ناشناس گفت...

بهتون پیشنهاد می کنم که سوالات رو عوض کنید.با خوندن نظرها می فهمید خیلی ها جلوی خودشون رو گرفتن که این حرفارو زدن!!!!!

fatemeh گفت...

خوب بود ~به در د سركار گذاشتن مي خورد

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز تست جالبی بود اگر کمی سخت تر میکردی جالب میشد امیدوارم یکمی روی تست کار کنی تا تست جالبی در بیاد درسته تو یکیش مونده بودم ولی بعد 3 ساعت فکر پیدا کردم(موفق باشی کس مغز جووووون)

ناشناس گفت...

قبلا يه جاي ديگه ديده بودم اينارو واسه همين همه رو بلد بودم جالب بود ممنون

ناشناس گفت...

اگه كسي مايل تل بده بزنگم

ناشناس گفت...

خیلی باحال بود.دمتوووووووووووون گرم!!!

ناشناس گفت...

خوشم نیومد

ناشناس گفت...

خوشم نیومد

ناشناس گفت...

salam khob bod vali ...

ناشناس گفت...

vse dore hamihaye khanewadegi o sare kar gozashtan aliyeeeeeeeeeee

ناشناس گفت...

سلام خیلی باحال بود ازتون ممنون

ناشناس گفت...

جالب بود ولی نا عادلانه