۱۳۸۶ آذر ۴, یکشنبه

چند تا اس ام اس جدید


سلام.ببخشيد بد موقع مزاحم شدم قصد مزاحمت نداشتم مي خواستم بگم شبها که ما می خوابيم آقا پليسه بيداره.
بعضي دل ها از جنس تفلون هستند. چيزي به خود نميگيرند و اگر هم گرفتند به راحتي مي‌شود پاكشان كرد
یَک روز بر خانه نَشَسته بودم داشتم تخمه نَ میخوردم یَک دف دیدم تیلفنم زنگ زد گفتم ها کیسته ؟ گفت : ها . .. اییییی.....
مدیرسایت یاهو بیدم ... گفتم : ها چطوری ... خوبی ؟ در سلامتی کامل به سر میبری ها ووووووو ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ گفت : ها . این یاهو مَسینجیر 8 قدیمی شده . اگه میشه 9 رو زودتر طراحی کن گفتم : ها باشه .... بعد رفتم پشت کامپیوتر طراحی کردم و از ویلایت خودمان با بلوتوث فرستادمش آمریکا برای بیل گیتس و اون هم فروختش به شرکت یاهو
عشق رازي است مقدس . براي کساني که عاشقند ، عشق براي هميشه بي کلام ميماند ؛ اما براي کساني که عشق نمي ورزند ، عشق شوخي بي رحمانه اي بيش نيست
عادت كن كه عادت نكنـــي ..كه اگــــــر عادت كني ديگه نمي توني عادت نكنــــي
اگه دلت برام تنگ شده بیا پایین منو ببین.................دیر اومدی رفتم!
سبزترين سبزه ها تقديم توباد!................سازمان پخش علوفه دام.
بر بالای برج میلاد با سوپرمن و بتمن ایستا کرده بودم يک دفعه ياد تو افتادم گفتم يک اس ام اس برايت ويل کنم ببينم حالات چطور است خوبی در سلامتی کامل بسر ميبری..هو
عشق چيزي جز يافتن خويش در ديگران و شادكامي در شناخت نيست.
يكي از مهمترين مهارتهاي آرام بودن در زندگي كوچك شمردن مسائل است.
برای زیستن دوقلب لازم است :یکی برای من یکی برای تو و اگر قلب من مال تو باشه و قلب تو مال من باشه آن زندگی هیچ وقت تمومی نداره
باهام باشي باهاتم......ديوونه بشي ديوونه ميشم....... مريض بشي مريض ميشم......بميري ميميرم..... تنهام بذاري ......منتظرت ميمونم
در پی سهمِیه بندی شدن بنزیِن قیمت الاغ به شدت افزایش یافت... برو خوشحال باش قیمتت رفته بالا...!
دعاي يك دختر مجرد: خدايا من .واسه خودم از تو هيچي نمي خوام، فقط يه داماد خوب به مادرم قسمت كن!
><(((:>><(((:>><(((:>
ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزه اش با علف فرق داره!
عشق ... سرکاریه محبت ... تظاهره مهربونی ... مسخرس وفا ... مُرده عهد و پیمان ... دلخوشیه عاطفه ... تموم شده مهر ...
مدرسه ها باز می شه!!
دوستت دارم، تو چی؟خیلی می خوامت، تو چی؟دوریت اذیتم می کنه، تو چی؟بی تو می میرم، تو چی؟......من الکی گفتم، تو چی؟
درجات دیوانگی:1. گیج2. خنگ3. پپه4. گاگول5.اسمت چی بود؟
: این نردبان ترقیه:
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
آی کیو! ازش می رن بالا نه پایین!
برو پايين سر کاري نيست
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
حالا ميخواي نردبونو بردارم اين پايين بموني؟
تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم (چیه؟ مگه بی صوادها دل ندارن؟)
روحت شاد و یادت گرامی...
.
.
.
.
.
این اس ام اس رو واسه هر کی فرستادم فرداش مرد ... مواظب خودت باش

۴ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی توپ بود.حالا یه جک برات میگم: یه مرده خواب میبینه که بزرگترین نون بربری دنیا رومی خوره صبح که بلندمیشه میبینه لاهافش نیست.

ناشناس گفت...

سلام

وبلاگ خوبی داری اگه خواستی منو به اسم اس ام اس کده لینک کن بعد خبرم کن لینکت کنم
ممنون

ناشناس گفت...

خوب بود ولي يك كم جديد تر باشه بهتره.خسته نباشيد

ناشناس گفت...

وآآپئئ